torsdag 20 december 2012

Alvas dop, doptårta och mini cupcakes



Alvas doptårta som
jag måste säga är den
finaste i marsipan jag
gjort=)
God var den också=)

Mini cupcakes i choklad
med nutella frosting och
babyrosa fjärilar

Jag gjorde även 2
stycken pavlova

Så här ser pavlovan ut
när man tar ut den ur ugnen
så fyller man den med grädde och bär

Gäster börjar anlända till kyrkan

Mathilda bus på första rad

Vincent hittade en tjej och
lekbordet

Gudfar Adam och Gudfar Jonas
och lilla Alva Lily Christine


Jag sov genom hela dopet och
här är jag döpt!

Pappa och Mathilda

Mamma och Lilla Alva

Fikabordet som syster min och jag
fixade med hela lördagen...






Tack snälla Alva för ett så fint dop!
 
Nu är det dags att fixa dinner!
 
Så sugen på tacos men det har vi inte ingredienser till så
vi får se vad vi kan slänga ihop!
 
Kram Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar