söndag 17 mars 2013

Bakverk på Mathildas 2 års kalas!=)

Vår älskade Mathilda bus fyllde 2 år för exakt en vecka sedan. Tiden går verkligen såååå fort. Men det känns ändå som jag aldrig levt utan vare sig Vincent eller Mathilda. Vad gjorde man med all tid innan?=)
 
Här kommer i alla fall lite bilderf rån kalaset. Mest på bakverken, ska uppdatera med bilder från kalaset när jag laddat över bilderna i datorn.
 
Denna är från när hon fyllde 1 men såg nästan
likadant ut=)
Mathilda är vår prinsessa och ska så klart
ha en äkta prinsesstårta=)

Jag gjorde även
dessa cupcakes, marsipantäck
och dekorationen är gjort
i flowerpaste som jag färgat.

Pavlova såklart!

Påbörjat dukningen kvällen innan






Lite kladdkake cupcakes ockå

Mathilda blev så glad över
alla presenter=)

Idag har vi varit ute och åkt pulka för vi fick lite snö inatt men nu har det redan smält bort. Har även hunnit fixa lite här hemma, så skönt att börja måndagen med städat hem och tomt i tvättstuga på både smutstvätt och strykhög=)


Nu ska jag fika med älsklingarna!=)

Ha en underbar dag!

Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar