tisdag 5 juni 2012

Hotell Avalon

God morgon!=)

Idag så ska barnen och jag hem till faster Jennie.
Så vi har precis tagit ut nygrädde muffinsar ur ugnen och ska snart bege oss.
Men först så tänkte jag lägga ut lite bilder ifrån lördagen när jag och älsklingen bodde på hotell Avalon. Vi hade det såååå mysigt. Så snyggt allting, sköna sänger, ett perfekt rum. Allt var helt underbart! Frukosten var fantastisk!!! Kan varmt rekommendera detta hotell ifall Ni kommer till Göteborg eller bara vill bo på hotell nån natt.

Fint badkar som
fanns i ena badrummet,
bakom detta fanns
även en super snygg dusch
och toalett

Så snygga handfat


Världens skönaste
säng, täcke och
kuddar! Kommer
bli dyrt för nu måste
vi bara köpa nya sängar
och rubbet!

Innan vi gick ut och åt
så tog vi oss lite
att dricka i de
snygga fåtöljerna!



Vi tittade ut över staden
och stadsmyllret
Samma vy by night

Tv och DVD fanns
på rummet
Restaurangen River
Café som vi åt
middag på!

Utsikten från vårt
bord
Min älskling

Godaste Creme Bruleen jag
någonsin ätit.
Till den sorbe och
jordgubbar.




Poolen på taket var så fin
men det var för kallt för att ligga
där och sola och bada,
men väl värt ett besök=)



Tack min fina älskling för en fantastisk
helg!! Älskar deeeejjjjjsssscccchhh!!!=)

Hoppas Ni får en fin dag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar