måndag 11 juni 2012

Kan inte baka!

God morgon!

Har precis avslutat ett irriterande samtal med bosch. Vi har haft problem med ugnen ett tag. Den bränner vissa bullar och vissa blir inte gräddade. Även så med sockerkaka och andra saker. Men felet är inte ugnen utan tydligen jag som inte kan baka längre enligt bosch!!!=) Lite roligt att dom sa så med tanke på min nya karriär, hehe! Men men får väl testa att läsa instruktionsboken och se ifall det faktiskt hjälper=)

Har varit dåligt med bloggande, så tråkigt när jag inte har kameran. Ville så gärna hitta min laddare för det är sååå onödiga pengar men syster min kan inte hitta den, men den kan ju inte bara försvinna? Tror det är en liten busunge som kanske lagt den i någon vrå men får nog helt enkelt köpa en ny i alla fall... Så här kan vi ju inte ha det längre=) Har i alla fall lite bilder från mors dag som vi firade hos oss. Det var svärmor och svärfar, Faster Jennie och Elliot S och så kom även Alex med sin söta dotter Nellie. Vi grillade och åt färsk potatis, med tzatziki, chilli bea, färskt bröd och så en favorit, rabarber crumble pie till dessert. Den lyckas jag med än i alla fall=)

Vincent och hans tjej=)

Busungar

Då vi inte köpt våra utemöbler än
så tog vi ut de i vardagsrummet för
det var ju så härligt väder=)

Rabarber crumble pie, mumma!

Min duktiga blivande man=)

Sötaste lilla tjej på
denna jord!!!
 Snart är det ju midsommar igen! OCh idag så ska jag och en vän träffas för en promenad och ta en lunch och diskutera vad som ska inhandlas och ätas under midsommarhelgen. Varje år firar vi med våra vänner så vi blir ganska många par och en hel del barn, väldans vad vi förökar oss=) Vi ska fira i en av våra vänners föräldrars hus i Gottskär. Ska bli så trevligt. Så fint i Gottskär så vi får hoppas att vädergudarna är med oss=) Så länge det är varmt så får det gärna vara lite mulet men bara så man kan vara ute och strosa, ta en glass i hamnen och fiska lite från en brygga. Vi ska i alla fall bara njuta!=)
Hittade lite bilder på vår älskade prins från den midsommar när Mathilda låg i magen. Tänk så liten och söt han var då. Fortfarande liten och väldans söt men något större har han ju blivit. Så klok vår lilla son. Lyssnar bättre gör han också. Så det är bara att njuta för det kanske är lugnet före stormen=)

Vår älskade älskade son

Inte så glad härm en så söt så jag smälter=)
Dags att göra oss i ordning och ta på oss regnkläder. Vi ska ut trots skur.

Önskar Er alla en förträfflig dag!=)

Kramar Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar