onsdag 17 oktober 2012

Galaklänning


 Nu är ljusen tända och huset städat och snart står maten på bordet. Vi inväntar mannen som också känner sig krasslig så ikväll blir det bara mys i soffan med tända ljus och massa gott. Älskar verkligen eftermiddagarna och kvällarna. Så mysigt att komma hem och fika med barnen och tända alla ljusen i huset=) Det är det bästa med hösten tycker jag att man kan tända så mycket ljus och mysa till det!=)

Den 26 oktober så ska jag och jobbet gå på Gala. Det är inte ofta man får göra det så jag vill självklart hitta nån rolig klänning. Helst skulle jag vilja ha en Ida Sjöstedts klänning, men den kostar tyvärr ca 5000 kr och jag hittar den inte någonstans heller. Trodde Nelly hade den men den verkar vara slut, men jag hittade några andra klänningar där och jag klickade hem en så får vi se om den passar och om jag känner mig fin=)


Myspys härhemma!=)

Dessa köpte jag i våras men har ännu inte
använts så det blir nog premiär den 26:e
Köpta på zara

Denna har jag beställt
från nelly

Men tyckte även denna
var så fin

Den här tyckte jag
också var så söt, även om den
inte passar på gala så finns
det säkert många andra tillfällen=)


Nu ska maten tillagas så att den står på bordet när
mannen kommer hem. Ikväll blir det kycklingpasta med krämig pepparsås, paprika och chaminjoner. Det ska bli mumma!=)

Trevlig kväll!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar