tisdag 16 oktober 2012

Renovering!

 
God morgon!
 
Här hemma är ljusen tända och jag och barnen sitter och myser och har precis ätit en god frukost. Det är sjukstuga hos familjen Seaton idag. Båda barnen har ont i halsen och är krassliga.
 
Efter att vi kom hem från Turkiet och hösten var ett faktum så börjar man ju mer och mer vara inne. Då brukar jag alltid känna att den där to do listan man har ska börja betas av. Så även denna höst. Så när jag var i Nyköping med barnen och hälsade på kusiner och annan familj så tog Daniel och fixade spottarna i vardagsrummet. Inte själv då men en elektriker gjorde det. Så när vi kom hem så blev jag sååååå glad. Det blir verkligen sån skillnad med rätt och mycket belysning=)
 
Förra veckan så hade vi en snickare här hemma hela veckan. Han fixade lite i köket och även vår trapp som varit fruktansvärt ful sen vi flyttade in. Nu är den vit så jag är såååå glad och nöjd. Jag damsuger den varje dag, så nöjd är jag=)
 
 
 
Se så fint!=)
 

Här ser man lite utav spottarna=)


Nu ska barnen få se en film och jag ska försöka jobba lite samtidigt!=)

Hoppas Er dag blir fin!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar