måndag 12 mars 2012

På roadtrip

"Hemma" i Nyköping

I slutet på februari så var vi i Nyköing och hälsade på familj och vänner. Det blev även ett besök i Stockholm där vi hälsade på min fina vän Joséphine med familj. Sååå mysigt. Saknar Er alla när vi inte ses!


Tog med mig 4 kids själv till busiz i Nyköping och det gick som en dans! Det var så mysigt med egentid med William och Elliot också.
Vincent åker stock med Nalle Puh!
Lite rutchkana också!=)
Mathilda chillar lite i soffan! Mammas älskling.

Lunch paus!
Så här roligt tyckte Mathilda att det var!=)


 Vi hann även hälsa på min fina vän Jossan i Sthlm å här var det så mysigt!


Baka lite kladdkaka! Men smeten är godast!
Vincent, Linnea och Astrid! Söta!!!
Fina Jossan och Mathilda
Lilla Stampe såklart som familjen Meuiner räddat! Han bor även inne i huset! Inga konstigheter med det=)
Vincent bjöd på dans!=)
Mathilda hakar på!=)
Detta är utsikten från mina föräldrar och systers tomter!
 Vi bodde också här förut och det saknar jag ofta!
Tack för denna gång!
Vi har haft det sååå mysigt som alltid i Nypan!=)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar