måndag 19 mars 2012

Dagens

Sommarens Outfits!

Nu vill jag verkligen att det ska bli varmt och
sommar! Provade lite sommarkläder som ska med till
Rhodos och gissa om jag längtar. Ska bli underbart att
få gå i fina klänningar och ballerinas!

Söt Odd Molly Tunica
kostar 1499:-

Liiiite för kort men men...

Detta bar jag på dopet igår
fast med stövlar.

Vit spetsklänning från H&M.
Tror den kostar
249-299:-


Chinos bär jag alltid på
sommaren!
Odd Molly tunica
Kostar 999:-
Byxor från Zara 599:-
Balleria H&M 99:-


Har sakta men säkert börja tycka det är roligt med kläder igen till mig själv. Tror det är pga att jag nästa tappat alla mamma kilon nu (har 2-3 kg kvar men tror de får stanna kvar!=) Ett tag har jag endast köpt kläder till barnen, vilket jag fortfarande gör men även lite till mig och till min stora prins. Daniel fick en jättefin jacka av mig i lördags från Zara. Ska se om jag får ta en bild och lägga ut på bloggen!=)

Nu har barnen vaknat så nu ska vi passa på att leka lite innan det är dags för dinner!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar