torsdag 15 mars 2012

Inredning

Nu blir det torsdagsmyyyys!

Nu har vi tänt alla ljusen och ska krypa ner under "ludret" =gosig plad och se på lite tv. Sen när barnen nattats så ska jag ha lite egen tid tillsammans med senaste Twilight filmen som
jag såg kommit till Tv boxen!=)Stora älsklingen måste jobba sent idag nämligen. Det enda som saknas är en stoooor skål med godis!
D: om du läser detta köp gärna hem!=)


Här kommer lite bilder från vår hall!=)
Älskar och mysa till det med levande ljus!





Finaste skotern, köpt på syster lycklig!

Hoppas Ni alla får en mycket trevlig kväll!
 PS. Pussa extra mycket på Era nära och kära idag! Det ska jag göra! Tänker på den hemska bussolyckan där över 20 barn gick bort. Så fruktansvärt!=( Så tacksam över min fina familj och att vi alla är friska och mår bra! Jag är verkligen lyckligt lottad!

 Skickar en stor kram till hela min familj i Nyköping!

Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar