torsdag 15 mars 2012

Innemys med älsklingarna

Innemys och fix!

Eftersom dagen bjudit på sämre väder så har vi
stannat inne hela dagen! Gick ut genom dörren och snabbt
in igen för när det är kallt här är det riktigt kallt. Det blåser igenom kläderna...Brrrr!

Jag har även hunnit med all stryktvätt och städat lite. Jag blir så glad och lycklig när hemmet är nystädat!
Varannan vecka har vi en liten ängel som kommer och hjälper oss som heter Agnes. Men denna vecka får jag städa själv! Att skaffa städhjälp är verkligen en investering i ett lyckligare DU och äktenskap! Rekommenderar jag alla!=)



Mathildas min när hon inte riktigt får
som hon vill!=) Bestämd liten dam detta!

Till lunch blev det hemmagjord pizza med avokadosallad!=)
MUMMA!

Vi har även haft potträning idag! Vincent lyckades
äntligen gå på pottan och då blir man så
här glad!=)

Mathilda har även åkt lite Blixten McQueen bil.

Finaste tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar