tisdag 8 maj 2012

Barnens Zoo i Slottsskogen

Oj vad jag mår dåligt av pollen i år! Jag är såååå trött...=( Men jag hoppas att det snart går över. Ringde 1177 idag och de tyckte jag skulle åka in och kolla så det inte är något annat fel i kroppen. Får väl göra det kanske=)
Idag ska i alla fall fina Emma komma hit så ska vi gå en promenad till torget och fika lite samt gå till en lekpark! Hittills har jag bara vilat och sedan försökt städa. Det är något som jag inte orkat de senaste dagarna.
Min frånvaro här på bloggen beror på den hemska pollen i alla fall.
I fredags så ringde faster Jennie och frågade ifall vi ville följa med till barnens zoo i slottsskogen. JAAA säger vi till spontana roliga saker=)
Nedan är massa bilder från dagen som var sååå mysig=)

Vincent i stövlar och hatt=)
Han har klätt på sig själv!

Söta Elliot S är ute och går

Faster Jennie

Utsikten från lunchen





Mathilda i sina fina nya jeansshorts!=)
Rosa concerse och sin lollo och bernie keps


Ute och går med sin paraplyvagn=)

Dessa söta ungar!!! Man bara smälter=)

Mathilda springer fram

Storebror ville vila lite i vagnen,
då fick Mathilda bus sitta här=)

Framme vid djuren. Vincent
tyckte det var lite läskigt och
ville helst vara i famnen.

Elliot S däremot var inte ett dugg rädd!!=)

Mammas fina prins!



Vi gick även ner till sälarna men
de ville inte visa sig!
Så vi gick och köpte oss en glass...

..och njöt av solen på en filt!
Underbart!!

Hej å hå glada jag!
I ny fin tröja från MonRow
köpt på Manali i Torslanda

Byxor GT och ballerina HM

 Nu är snart Emma här så nu ska jag klä på barnen!=)
Njut av Er dag!

Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar