onsdag 30 maj 2012

Ib laursen i mitt hjärta!

När en dröm blir uppfylld!=)

Ja kära vänner!=) Ib Laursen kommer bli en av våra leverantör som Sugar & Treats kommer att sälja i vår Webshop! Så spännande det ska bli. Vi tycker de har ett så fint sortiment som passar oss perfekt. Letar just nu efter leverantörer på strössel, mönsterkavlar, muffinsformar och annat och tror oss hittat en perfekt leverantör. Och dessa två tillsammans kommer komplettera varann perfekt. Så om Ni tycker om att baka så ska Ni inom kort kunna handla så fina saker från sugar & treats. Jag längtar massor tills vår webshop är igång=)
Se bara på bilderna nedan!=) Jag är så förväntansfull på hur allt kommer att gå!=)

Tårtfat

vackra tallrikar och skålar




Bunkar och muffinsformar








Här är ett litet smakprov på några produkter som vi kommer köpa in. Om ingen annan handlar så kan jag lova att det finns två stycken sugar & treatare som vill ha det mesta själva=)

Alla bilderna är lånade från Ib laursen.

Hoppas Ni gillar produkterna=)

Imorgon tror jag det blir en lite shoppingrunda till
Blomsterlandet så jag kan fixa klart i rabatterna.
Samt lite inköp av nya bakgrejer så vi kan
baka, ta kort och lägga ut på hemsidan snart.

Måste titta på nya utemöbler också så vi kan sitta vid ett riktigt bord och äta middag ute!=)

Sov så gott!

Kram E





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar