torsdag 24 maj 2012

Trädgårdsfix

God morgon!

Snart kanske min blogg blir en trädgårdsblogg för jag har STORA planer för vår trädgård. Mamsen min är väldigt duktig på trädgård så jag kanske kan locka ner henne för lite hjälp men vi får se hur mycket tid jag orkar lägga ner på vår mossmatta=) Lite fint på altanen har vi redan fixat i alla fall. Tur att jag har så bra hjälp av Vincent. Han tycker det är väldigt roligt att vattna blommorna och sin mamma men vattenslangen.




Jag älskar Olivträd. Drömmer mig bort
till Grekland och vi har ju Greklandsvärme
nu så det är ju helt fantastiskt att
sitta ute och mysa hela familjen
på kvällarna


Här har jag påbörjat mitt
nya projekt. En före bild
snart får Ni se efter bilden=)

Kvällshäng med familjen

Lite stökigt med leksaker till höger och
vänster. Så här ser det ju ut hur mycket
man än går och plockar=) Och det är så jag vill
ha det. För det påminer mig om våra härliga
barn och att vi faktiskt är en barnfamilj. Lycka!
Som jag längtat efter att få bli mamma, och nu
är jag det=) Lever en dröm, och att jag
träffat min underbara Daniel och att vi fått
våra älskade barn är helt fantastiskt!=)

Nu ska vi äta klart frukosten här och sen väntar
en dag på stranden!=)

Jobbigt att vara mammaledig?=)
Hoppas Ni alla får njuta av solen och värmen idag också, utomhus!=)

Kram Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar