torsdag 10 maj 2012

Tiden flyger fram!

God morgon!

Idag har jag gått upp 5 igen för Sugar & Treats hade en beställning på 30 cupcakes!=) Ska visa dessa i ett eget inlägg. Nu sitter vi och fikar lite, sen blir det en sväng till lekparken för att sen bege oss till Nypan över helgen. Där ska vi på spa med syster min och så ska jag träffa familj och vänner och ha det underbart!=)
Jag ska bara njuta av att få vara med mina barn utan en massa måsten. Har lovat Vincent en sväng till bushuset och det finns inget bättre än att se barnen så glada och springa omkring och busa!=)

Här kommer lite bilder från veckan som gått. Även två bilder från utgången i lördags. Använde tyvärr inte mina nya skor. Vill gå in dom lite innan jag har på mig dom en helkväll. De var liiiite för höga!=)

Emma, Vera och jag på InContro

Jag och Vera i taxin hem vid 4 på morgonen!

I Söndags var vi
hos farmor och farfar på
middag! Ella och Filippa var på
besök på fm och gjorde Mathilda
fin i håret!=)

"Farbror" Vincent med händerna
på ryggen!=) Så sött!

Kär och galen i min fina D!!!=)

Vincent och jag ska gå en sväng
till lekparken!


I början av veckan kom denna gobiten
och mamma Marielle på besök!=)


Pusskalas!




Nu ska vi snart bege oss så vi får ta och packa ihop lite här!

Hoppas Ni får en trevlig dag!=)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar