tisdag 1 maj 2012

Sommarkläder och skor

I går så var jag och hämtade lite paket som jag klickat hem. Livsfarligt men så praktiskt med nätshopping=)

Sandaler från HM som passar
perfekt till min puder rosa
odd molly tunica

Myskläder från HM

Klänning från stylein



Denna köpte jag för ett
tag sen och jag tycker
den är sååå söt

Kjol från Nelly
och de nya sandalerna från HM

Nytt linne från Nelly


Här är kjolen som jag köpte
för inte så länge sen

Älskar den verkligen,
så skön!

Virkade shorts från HM

Dessa klickade jag hem från ZARA som
ska invigas till helgen tänkte jag=)

Fy vad jag älskar att shoppa men nu ska jag försöka hålla
i slantarna för dom vill jag lägga på lite resor nu när barnen blivit lite äldre. En till sunwing resa i September, karibien i vinter och New York nästa vår. Får se om jag lyckas spara=)
Oj så trevligt det hade varit=)
Speciellt om jag börjar jobba i höst igen, då vill jag verkligen ha lite semester med familjen att se fram emot. New York blir dock bara jag och sambon=)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar