onsdag 23 maj 2012

Nyköpingsbesöket

Nyköping i mitt hjärta!=)

Vad mysigt jag /vi haft det i Nypan. Så härligt att träffa vänner, familjen och barnen får leka och busa med sina kusiner. Jag har haft fullt upp och vistelsen i Nyköping blev längre än planerat (som alltid), så det har varit dåligt med bloggandet, men jag njuter så av vädret och av våra uderbara barn så tiden inte riktigt räcker till. Nu så ska jag försöka blogga varje dag för jag tycker det är så kul att dokumentera barnens utveckling och allt skoj vi hittar på=)

En av de fina lekparkerna på
Brandholmen

Det blommar för fullt

Min fina gravida syster
15 september kommer en liten Alva

Lilla Elliot

Älskar älskar älskar

Mammas hjärta

Jag smälter när jag ser mina
barn. Så otroligt
gulligt när jag ser min
lilla tjej ute och går i sina
söta skor=)

Pappa kom upp till helgen och det
var väldigt poppis! Han var saknad=)

Brandholmen

Familjen åkte och åt middag
på svärdsklova och satt
ute i solen


Svärdsklova



Café och bageri i fransk stil


Gästhamn är på gång
Mormor och morfar kom med båten
till svärdsklova så den ville ju Vincent
självklart åka en tur med!=)

Älskar deeeeejjjjjsssscccchhh!!!!=)

Fika i båten

Daniel Junior

Aj aj kapten

Morbror Adam och två av hans
vänner har köpt varsin sånhär leksak
som pappa Daniel fick testa också!=)

Vi tog båten till en kobbe

Umgicks med vänner till familjen

Och bara njöt tills solen gick
ner...



Vad jag älskar livet och sommaren! Så underbart det är! Bara njuta av familjen, vänner sol och bad å allt annat som livet ger. I höst så börjar vardagen med jobb och allt annat men jag ska verkligen se till att njuta varje dag ändå!!!
Barnen har fått förskoleplats precis där vi bor så det kommer bli så bra!

Mysigt och trevligt var det i Nyköping och ser fram emot nästa besök. Träffade även en gammal god vän som jag inte sett på 9 år!!! Vi höll ihop i gymnasiet men tappade kontakten men nu är hon tillbaka i Nyköping så det var ett kärt återseende!=)

Känner att jag börjar få tillbaka lite energi efter allt med pollenallergin men nu så är det på bättringsvägar så jag ska börja ta tag i hemmet och trädgården. Även en del bakande ska det bli!=)

Min kära (blivande) man håller på med bokslut i köket så jag ska krypa ner i sängen och se på lite desperata husfruar på webtv=)

Ha en mysig kväll!

Kramar Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar