söndag 18 november 2012

Åbybadet

 
God morgon!
 
Igår så åkte vi till Åbybadet med ett par vänner. Tyvärr så var vi inte dom enda där en lördagseftermiddag....konstigt=)=) Jag tyckte verkligen att det var bra där för barnen och det fanns ett tratt som endast var för äldre barn och vuxna som var väldigt rolig även för oss. Man fick inte fotografera där inne vilket jag kan förstå. Alla kanske inte vill hamna i andra människors fotoalbum=) Men hittade dessa bilder på abybad.se. Väl värt ett besök men en vardag tror jag är bäst!=)
 
Det var som en lite djungel med små
krokodiler och delfiner i vattnet
och några nerfarter och det sprutade
vatten mm. Var kanon för våra
små.

Vincent åkte blå med mamma
och grön med pappa.
Sen åkte mamma och pappa
den röda i bakgrunden själva och
den var rolig=)

I denna pool fick vi plats 20 min
innan stängning. Innan dess fanns det inte
en meter ledig...
 
 
Nu har Mathilda och jag ätit frukost. Grabbarna har inte kommit ner än. Sen blir det nog en del bakande hela dagen och farmor och farfar kanske kan komma förbi och smaka=)
 
Hoppas Ni alla får en fin dag!!
 
Och Ni missar väl inte solsidan ikväll=)=)=)
 
 
Kram Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar