torsdag 15 november 2012

Lekmer och dop

 
God förmiddag!
 
Snart är det dags för dop för finaste kusinen Alva.
Igår var jag inne och tittade efter bra dop presenter och så halkade jag in på lekmer.se och vilken bra sida! Dom har ju allt! Allt för kalas, didrikson overaller, blixten mcqueen kläder som Vincent älskar och pulkor, vagnar bilbarnstolar ja listan kan bli hur lång som helst. Så skönt att man kan handla så mycket på nätet när tiden inte räcker till att springa i affärer.
Jag har redan inhandlat massa dop presenter till Alva men jag kan inte låta bli att inte köpa lite till eftersom de hade så mycket fint som skulle passa ALvas nya rum så bra=)
 
 
A som i Alva

Fint tält
 

Första tallriken

kalasljus

mätsticka

Så himla söt lampa

Bord och stol

vimplar

Så söt=)

Denna passar bra när hon blir lite
större och vill leka i snön!


Jag önskar moster kunde handla allt till dig Alva men hoppas mamma
läser detta inlägg och kan köpa dig massa fina saker till ditt nya rum=)


Nu ska jag återgå till jobbet! Fika pausen är slut=)

Kram //Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar