fredag 2 november 2012

Middag med kära vänner!

 
God morgon!
 
Tänk att det är fredag igen, det betyder ledig dag för mig och barnen. Så underbart. Det blir fredagsmyyyys hela dagen lång!
Vi var hemma igår också för Mathilda var dålig natten till igår, vaknade kl två med rinnande näsa och kunde inte somna om och bara skrek aj aj så jag trodde det var öroninflammation men på dagen var hon mycket bättre så vi hoppas det bara var tänder och att det inte blir något mer. Idag är hon som vanligt igen fast fortfarande snorig som hon lär vara hela hösten och vintern.
Nu har jag och barnen ätit god frukost, sitter nu i soffan med levande ljus och slötittar lite på tv. Men jag ska göra ett ryck med städhinken och damssugaren innan vi sen ska äta en mysig lunch på Aleks med våra goa vänner och grannar Malin och Oliver. Så mysigt. Sen blir det en sväng till Maxi för att handla fredagsmys och sen blir det bak och laga middag för farmor och farfar kommer på middag idag. Så mysigt! Oj, nu när jag skrev allt jag ska göra så känns det som att det kanske är dags att sätta igång. Bakade kolapaj igår som står och gottar sig i kylen så jag bara behöver dekorera den sen! Då ska Ni självklart få se en bild=)
 
Häromkvällen var våra bästa grannar här på besök, Malin har också börjat jobba nu så det blir inte att man ses lika mycket, så när man har tid att bjuda på middag får man passa på!=) Dessutom så är Oliver Mathildas bästa kompis. Det syns på bilderna här nedan hur mycket de tycker om varann, så härligt och se. Vad glada vi är att det var just Ni som flyttade in här!=)
 
 
Här ser man våra spottar lite bättre.
Blev sån skillnad=)

Lilla Oliver

Busungarna

Dinner time, bjöd på kräftpasta och
avokadosallad! Min favorit=)

Efter middagen så hade alla
barnen lite spring i benen så
det blev en del bus

Bästa vänner

Mammas hjärtan

Mini Ewelina

Lite mys och ipad spel

Bus

Så underbara så man smälter

Kärlek

Hittade dessa bilder från i somras
de är ju för goa

Puss min fina vän



 
 Nu blir det ett snabbt röj här hemma och sen dusch så vi kan bege oss mot Amhult med Malin och Oliver.
 
Hoppas Ni all får en härlig fredag!
 
Kram Ewelina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar