fredag 16 november 2012

Lek på bushuset

Äntligen fredag, min favoritdag! Dagen har gått i ett känns det som, ska bara plocka undan lite här hemma sen kan fredagsmyset börja. Har köpt färska räkor, baguette och goda röror och vitt vin ligger på kylning till mannen min och själv håller jag mig som vanligt till alkoholfritt alternativ=) Men det ska bli sååå gott!!=)
 
Idag har vi varit på bushuset och lekt med många mammor och barn, barnens kusin Elliot s var där med mamma Jennie. Vi har haft så mysigt. Sen åkte vi till en affär och köpte lite pyssel grejer. Och en trip till maxi blev det också. Har köpt marsipan mm så jag kan baka en tårta imorgon=)
 
 
Lilla Elliot S var med idag
 
Stora killen som är så duktig
och får så lätt kompisar, älskar dig så min
prins!

Mammas fina tjej!
Som vanligt har jag med
kameran men minneskortet
är hemma så denna bild
är från en annan dag på
bushuset.

Bild från busiz i somras
i Nyköping


 
Nu ska jag plocka undan lite och tända lite ljus så kan fredagsmyset börja!
 
Vi har hyrt 3 filmer som alla verkar väldigt bra så jag tror det blir en riktigt lyckad och härlig kväll!!
 
Skaffa Er en fantastisk fredag!
 
Kram Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar