torsdag 15 november 2012

Bakverk and Sugar N Treats

 
God kväll!
 
Vi har precis haft besök av vänner här så det har varit fullt hus. Vi bjöd på pannkakor med sylt och grädde! Så gott, åt nästan lite för mycket eftersom att jag nu ska sätta igång med tacos=)
 
Snart så ska Sugar N Treats baka igen till ett barnkalas. Började kolla igenom vad Malin bakat, jag gjort och vad vi haft beställningar på sedan start. När jag ser dessa bilder vill jag bara börja baka på en gång. I helgen så ska det bakas tårtor för vi har beställning på just det bland annat och det är bara att öva öva öva!!=) En bakdag med bästa Malin snart ska bli så mysigt! Bästa bak kompis man kan ha=)
 
Nu när båda har andra jobb hinner vi inte med lika mycket men båda drömmer om att ha vårt egna cupcake/tårtcafé och bageri med försäljning av baktillbehör. Snart så...=)
 
 
 
Sommarens godaste och vackraste Pavlova tårta
gjorde Malin
 
 
Kladdiga chokladmuffins

En liknande denna tänkte jag att vi skulle
göra till kalaset fast med Hello Kitty
figur och med rosa marsipan och
annat innehåll. Vi är inget fan av
sockerpasta tårtor för det är inget gott
men fin är den=)








Malins super goda gräddtårta







Hur fin är inte denna?
Malin du är så duktig=)


 










 
Nu ska jag laga mat här innan mannen kommer hem!
Sen blir det TV mys i soffan och håller tummarna att inte jag somnar innan nio idag som jag gjort resten av veckan=(
 
Jag är sååååå trött på kvällarna nu för tiden!
 
Ha en mysig kväll!
 
Kram Ewelina
 
ps.Nästan alla bilder kommer från
mallansblogg-malla.blogspot.se
 
kan varmt rekommendera en titt in där ifall Ni inte redan
besökt hennes blogg!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar