tisdag 13 november 2012

Shopping tips

I lördags var jag och mannen på date med ett par vänner. Vi gick till en mexikansk restaurang inne i Göteborg.
Det var så trevligt!=)
 
Vi hade städdag i lördags och jag ville förbereda middag och efterrätt till svärmor och svärfar som skulle vara barnvakt och inte hade jag planerat vad jag skulle ta på mig. Därför vill jag tipsa om mina favorit byxor som jag tycker passar på de flesta tillfällen och som jag slängde på mig innan vi gick ut. Hade även linnet nedanför och min jacka från jofama.
 Dessa sitter så snyggt och är så prisvärda.
 
Snygga byxor tror de kostar 599:-
 

Super härligt linne i beige
med lite glitter i.
 


snygg väska i lagom storlek
129:-
 

Dess tycker jag var fina
 

Snyggt halsband



Allt är från gina tricot som jag alltid tycker har massa fint!=)

Nu ska jag och barnen bege oss ut till skogen och
lekparken=)

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar