fredag 20 april 2012

Badrumsinredning

Puh, vilket träningspass jag har haft här hemma!=)
Jag har skurat hela huset så nu är jag helt slut! Ätit lite pannkakor här och ska snart bege mig till maxi för inhandling av dagens middag. Sen ska jag baka en tårta om jag hinner och så måste jag ju fota lite i vårt sovrum så Ni får se hur det blev=) Vincent sa: Åååå vad fint du har gjort här mamma. Sen hoppade han upp i sängen och ville muusa lite. Jag fortsatte och städa och när jag kom in igen så sov han, lillemannen, han är så söt så jag smälter. Mitt minsta hjärta somnade på golvet hon=)
Kameran är på laddning så det är gjort innan resan så det blir inte mycket kort tagna idag så jag tänkte att jag kunde visa lite bilder på vårt nyrenoverade badrum (eller nytt och nytt) Det är nästan lika gammalt som Mathilda=)






Nu är det dags att väcka lilleman så vi kan åka och handla innan resten av Torslanda kommer dit=)

Hej så länge!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar