torsdag 19 april 2012

Pastelliga Cupcakes

Cupcakes

Oj så trött jag var igår em så det blev inget bloggande igår kväll. Men det jag och finaste grannen Malin och jag gjorde kl 5 på morgonen var att baka, vad annars (haha) man kan tro att vi blivit lite smått galna men det är så att Malin och jag har startat ett eget företag.
Sugar & Treats heter vi. Så nu kan Ni följa vårt företag växa här på bloggen. Vi har än så länge inte gjort någon hemsida, vi tar en sak i taget för vi måste ju hinna med och mysa och njuta av vår ledighet också. Därför är det så bra att baka när de små ändå sover=) Det är så spännande och roligt detta!=)

Malin pigg och glad kl 5

Jag var nog tvungen att kolla
recept ca 20 ggr, så trött och
nervös var jag=)
(bild lånad från Malins blogg)
mallansblogg-malla.blogspot.com

Nygräddade muffins

Pastellrosa cupcake klar

Fina fjärilar som vi ska
toppa våra cupcakes med

Klara=)


Home Made

Pastell blå

Pastell gul




Alla tre färger klara för leverans
till vår första kund

Vi fick redan på att kunden är sååå
nöjd så det är två stolta och happy mamams nu!=)


Nu ska vi iväg på playdate med Faster Jennie och Elliot S och Lisa och Nellie så vi måste skynda oss nu.

Hoppas Ni alla får en fin dag!=)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar