torsdag 19 april 2012

Zanzibar

Lek och fika
Det är detta som dagarna består utav allra mest, lek och fika=)
Igår efter Malin och jag bakat färdigt så kom snälla, rara och fina Josefine och hennes små guldklimpar Emeline och Elton. Det var så trevligt och mysigt.
Tack för att Ni kom förbi=)
Fikatime

Det bjöds på scones
och självklart våra cupcakes

Lek i Mathildas rum

Idag har vi också lekt och fikat gott!
Vi mötte upp faster Jennie och lilla Elliot S, samt Lisa
och lilla Nellie  på torget i Torslanda. Först tog
vi en fika och sen begav vi oss till en lekpark som jag
tror heter Zanzibar. Väldigt fin och rolig för barnen. Efter det blev det en del shopping. Har köpt lite fint till sovrummet som jag ska fota imorgon! Jag hoppas det blir bra!=) Stick in i Torslanda har rea just nu så då kunde jag ju inte motstå att shoppa!=)

Mys i gungan



Hur söta kan man bli?=)

Mathilda bus och jag

Kusin Elliot S

Vincents kompis Linnea dök också upp=)

Idag fick även Vincent en fin dockvagn
på stick in som han kört runt sin lunchlåda
i idag!=) Så söt!
Nu vill prinsessan att mamma ska sluta blogga!

Njut av Er kväll!
Tänk att det redan är fredag imorgon!
Vi ska ha vänner över på middag och det ska bli så trevligt!=)

Kramar Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar