lördag 21 april 2012

Shabby chic/New England

God morgon lördag!

Hoppas Ni alla hade en trevlig fredag. Det hade vi men det var lite hektisk och så gick den så fort.
Jag hann inte ta kort på sovrummet förrän kl 12 på natten=) Här är bilder på våra nya nattduksbord som jag tycker passar perfekt till både shabby chic och New England stil. De är köpta på stick in i Torslanda.
Vad tycker Ni?=) Daniel sa flera gånger att han tyckte det blev jättefint och lyfte hela rummet så då blev jag väldigt glad=)

Bord stick in,
ram från sia och
ljuslykta porthouse.





Idag ska jag till frisören=) På tiden, har inte varit där sen min födelsedag i januari. Har tänkt spara ut och sluta göra så mkt slingor och bara ha några få. Får se hur jag trivs med det men hoppas att det inte ska vara så blont och att håret ska må bättre då=)

Barnen får mysa med sin far så länge som jobbat mycket denna vecka!

Hoppas Ni får en fin helg.

Kram Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar