måndag 2 april 2012

Båttur i Nyköpings skärgård

Så fort vi kommit hem till mor och far och fikat så begav sig morfar och köpte korv med bröd som vi skulle grilla på en kobbe. Så vi tog båten till en ö och det var sååå mysigt. Lite kyligt men vad gör det?!=)

Båten

Finaste lilla Vincent väntar tålmodigt på
att få köra båten.

Mathilda myser med mormor och moster.

Skärgården.

Så vackert!

Framme på ön.

Lilla mamsen och jag.
Min fina jacka kommer från
Newhouse och sjal Ester Eleonora.
Lek på bryggan.

Finns inga ord som kan beskriva hur mycket
jag älskar denna lilla man...


...Eller denna lilla tjej!

Ni är mitt ALLT fina små älsklingar!

Vad det har varit mysigt i Nyköping. Vi har hunnit med att få åka tåg, en sväng till jobbet. Båttur med korvgrillning, träffa vänner och även en sväng på buzis i Nyköping som vi nästan alltid åker till när vi är uppe. Där träffade vi min kära vän Josephine och hennes små kickor Astrid och Linnea som åkte ner från Stockholm. Dessutom så gjorde jag en annan sak som Ni ska få se i nästa inlägg!=)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar