torsdag 19 april 2012

Rhodos

God morgon!=)

Jag kunde knappt somna igår för jag är så pirrig inför resan, får nästan alltid resfeber=) Samt att jag ville vänta på min stora älskling som jobbade sent. Å nu känner jag av det fortfarande. Därför ska jag ägna dagen åt att tvätta, stryka och packa klart det mesta så att jag inte behöver känna någon stress. Haha, för några år sedan så packade jag några timmar innan vi skulle åka till flygplatsen och nu är jag typ stressad fast det är 2 dagar kvar. Å vad vi längtar hela familjen. Ska bli så roligt att fira min syster som fyller 30 år. Samt att jag får träffa hela familjen och barnen får träffa sina kusiner.





Bilder lånade från ving.se

Om Ni planerar en resa med barn kan jag varmt rekommendera sunwing resort. Det är så bekvämt och roligt för barnen.

Idag ska vi som sagt packa, städa mm på fm och sen ska vi hämta upp det som jag köpte till sovrummet igår samt inhandla dinner eftersom att vi får middagsgäster ikväll! Så trevligt!=)

Önskar Er en fin dag!
Hoppas solen lyser på Er för här bara det regnar och är mulet.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar