torsdag 12 april 2012

På min önskelista!=)

God morgon alla goingar!=)

Här har vi ätit en sen och låååång frukost! Barnen sov länge idag och det var sååå skönt!=) Vincent har dessutom ätit hela två smörgåsar idag och det sker nästan aldrig så jag är en happy mama nu!=)

Har suttit och kikat på nätet och det finns ju så mkt fint! Dessutom så är det så lätt att bara klicka hem det man vill ha istället för att trängas inne i stan=)

Dessa godbitar står på min önskelista just nu!=)

Såg denna snyggingen och kände att precis
så vill jag klä mig i sommar så jag köpte...
Denna fina kjolen på twist and tango=)

Dessa vill jag även ha och mysa i
sommar men det får vänta=)

Så fint från Lexington!

Den här söta klänningen från HM
är ett tips om Ni ska på ett bröllop eller
fest i sommar. 499:- och finns i två
färger! Ett riktigt kap!


Jag älskar skor! Skulle
vilja ha en riktig Carrie
garderob fylld med skor!=)
Dessa är från Nelly
 



Dessa sandaler klickade jag hem
från HM idag, 199:-

Köpte de även i svart!

Dessa finns på ZARA

Vill ha!=)
ZARA

Dessa är också så fina!
ZARA

Hur fina är inte dessa? Också från Zara
men tyvärr slut i min storlek=)


Idag är det inget roligt väder så vi håller oss inne största delen av dagen. Redan igår så sa Vincent att han ville vara hemma och musa=mysa så det ska vi göra idag!=)
Ska ta tag i lite tvätt och börja packa lite inför vår resa också. Brukar alltid packa dagen innan men känner att jag ska planera lite mer denna gång!=)

Hoppas Ni alla får en fin dag och tack för att Ni kikar in!=)

Kram Ewelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar