tisdag 17 april 2012

Utelek

Idag har det varit full fart hela dagen lång. Nellie kom vi 9, farmor vid 11 och Malin vid 12. Malin och jag har bakat massor, reslutatet kommer vi visa på våra bloggar imorgon. (mallansblogg-malla.blogspot.com) kan Ni besöka för Malin har bakat massor av fint!
Men trots allt bakande har vi hunnit med lite utelek och jag passade på att stryka lite ute i solen.

Sötaste lilla tjejen

Älskar

Fina Nellie

I say jump, Nellie jumps=)

När pappa Nellies kom
så blev det bus och mys


Vincent ville också hoppa=)

Mathilda går för fullt nu
och kan tom springa men
väljer att krypa ibland
också!

Vincent ville också flyga men
det var lite läskigt

Vad underbart det är att få vara med
sina barn hela dagarna! Älskar verkligen
att vara mammaledig!
 Det är en närastående som är gravid och det fick mig att tänka på när Vincent och Mathilda var nyfödda och när jag var gravid. Känns inte alls som det var länge sen. Vad TIDEN går fort.
Vincent några timmar gammal

Såååå liten och SÖT

Stolt pappa! Sover i mammas och pappas
säng för första gången.

Ett år gammal

Här är prinsen 14 månader

Prinsen ska snart bli 2 år

Vart tar tiden vägen, nu är han ju tre och Mathilda ett.
Njut verkligen av Era små älsklingar för de växer så fort så snart vill dom kanske inte pussas och kramas längre. Bäst jag lyder mitt eget råd och går och myser med mina genast!

Vem som är gravid avslöjar jag inom kort!=)

Hoppas Ni njuter av Er kväll!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar