söndag 15 april 2012

Cupcake kurs

Hej kära bloggläsare!

Nu är jag precis hemkommen från cupcake kursen! vad roligt det var och så mycket jag lärt mig!=)
Ska gå fortsättningskursen också för man lär sig så mycket. Svårt är det egentligen inte heller, rätt verktyg och mycket övning är det som krävs.

Här nedan sen Ni bilder från kursen.


Det första vi fick lära oss var att
göra en ros!

Jag in action

Fina Malin
(som för övrigt lika gärna kunde hållit i kursen)=)

Här ska det spritsas. Vi fick
nygräddade muffins!=)
Spritsade




Det är roligt att vara på cupcake kurs!=)

Fina och klara att ta hem och bjuda på


Malins fina

Fina tårtor och cupcakes fanns i butiken

Den fina kassan

Jag på språng innan kursen
tunika Hunky Dory
Byxor GT

Denna blev jag mest nöjd med så den
fick min stora prins äta upp!=)



Det var verkligen roligt att gå på kursen men även roligt att komma hem till dom små! Så nu ska här mysas och mannen ska grilla till middag! Mumms!

Ni får ha en trevlig söndagskväll.

Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar