måndag 16 april 2012

Pyssel och utelek

God morgon!

Idag vaknade Mathilda helt otroligt omänskligt tidigt för en liten Ewelina i alla fall. Undrar hur jag någonsin ska kunna vara på jobb vid 8 någon gång i mitt liv igen men jag antar att man anpassar sig=)
Vi har suttit och ätit frukost och snart kommer Nellie hit på playdate med Vincent. De tycker om varann så mycket och det är så roligt varje gång Nellie kommer.
Sedan kommer farmor på besök och bästa grannen Malin och Oliver. Malin och jag har en sak på G och det är såååå spännande. Får se när vi kan berätta lite mer=)

Igår var vi i Kungälv på tårtdecor och handlade lite flowerpaste och annat så vi kunde pyssla med lite cupcake dekorationer. Det är såååå roligt! Vincent var till stor hjälp och kavlade och lekte även med färgen (mindre bra) men det är så kul när barnen roas av mammas intressen också!=)

Lite utelek hann vi också med!

Vincents bil sa han!



Sötaste lilla Mathilda

Så kul att gunga!=)

Jag hade sån fruktansvärd huvudvärk
igår så jag ser helt mosig ut
men glad att jag tog tag
i dagen och kom upp ur
sängen i alla fall!=)

Tröja GANT

Chinos GANT
CONVERSE

Våra fjärilar
Vi har färgat flowerpaste med
pastafärg till önskad pastellfärg

Kavlat ut flowerpasten

Sedan tryckt med en fjärilsutstickare
sen får de torka över ett glas så de får
vingarna uppåt!

Nu har jag en ivrig Vincent här som väntar på Nellie så jag ska duka undan så vi kan leka direkt när hon kommer. Känner jag dom rätt så blir det nog pannkakor till lunch och lite bak idag=)

Happy Tuesday!

Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar